Een akte aanvragen en binnen enkele minuten thuisbezorgd? Het kan!

e-loket (grote weergave)

Onze afdeling burgerzaken test vanaf 27 juni 2017 een volautomatisch e-loket.

Als je alle stappen correct doorloopt, ontvang je het aangevraagde attest of uittreksel binnen enkele minuten in je mailbox. De afgeleverde documenten zijn volledig rechtsgeldig! Je hoeft dus geen dubbele aanvraag te doen via e-mail.

In sommige gevallen is er toch nog een tussenkomst van één van onze collega's nodig. Daarvan krijg je automatisch een melding. Je hoeft niets te doen, je aanvraag wordt dan bij de afdeling burgerzaken verder afgehandeld en je ontvangt ook dan het attest of uittreksel digitaal in je mailbox.

Wil jij ons helpen testen?

Ga dan naar ons nieuwe E-LOKET.

Datum van het bericht: dinsdag 27 juni 2017
alle nieuws »

Praktisch

Afdeling burgerzaken

Dienst bevolking

Heldenplein 1
3550 Heusden-Zolder


tel. 011 80 80 84
fax 011 80 80 79
e-mail
Openingstijden