Coördinator facilitair beheer

Voltijds (38u/week) – onbepaalde duur – contractueel - niveau D4-D5

Je neemt een centrale rol op in de operationele werking van het poetsteam met het oog op een kwalitatieve, efficiënte en effectieve dienstverlening. Je staat in voor de dagelijkse aansturing, planning en coaching van het poetspersoneel dat werkzaam is over verschillende gebouwen in de namiddag en avondmomenten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de externe schoonmaakfirma’s. Je vraagt offertes op, bestelt allerhande materialen en volgt deze leveringen, SLA’s en diensten verder op. Je maakt zelf deel uit van een team, neemt constructief deel aan teamvergaderingen, houdt je eigen teamgenoten op de hoogte van afspraken en gebeurtenissen om zo samen te zorgen voor een kwalitatieve dienstverlening en afgestemde aansturing van onze schoonmaakploegen.

Taken

  • Leidinggeven en coachen van een schoonmaakploeg
  • Plannen en organiseren, waaronder opstellen van werkplanningen
  • Coördineren van catering en vieringen, ramenreiniging, tapijt- en parketreiniging, externe schoonmaak.
  • Opvragen van offertes en opvolgen van bestellingen, leveringen en follow up bij fouten. Doorleveren van bestellingen naar verschillende gebouwen. (Deze taak vergt toch wel wat fysieke kracht).
  • Opvolging van SLA’s van externe firma’s, controleren op uitvoering en contractopvolging waarborgen, budgetbewaking van de bijhorende portefeuille.
  • Administratieve ondersteuning, agendabeheer en communicatie met betrokken partijen
  • Vertalen van beleids- en personeelsverwachtingen in een klare, begrijpbare taal naar de schoonmaakploeg, mee inzetten op verantwoordelijkheid, zelfredzaamheid en praktische uitvoering
  • Dienstverlening garanderen in team Facilitair Beheer

Verwachtingen

Wij verwachten van jou leidinggevende capaciteiten, waarmee je mensen activeert en motiveert. Je hebt een positieve en flexibele instelling en bent bereid om actief mee te werken. Je hebt een hands-on mentaliteit en werkt nauw samen met je collega-coördinator en teamgenoten. Je beschikt over een grote dosis verantwoordelijkheidszin en werkt zelfstandig. Je bent deel van team facilitair beheer, bent flexibel en gedreven ingesteld en springt bij waar nodig in functie van de dienstverlening. Je hebt een goede kennis van administratie en computervaardigheden.

De opvolging van eigen facilitair medewerkers (tot 18u) en externe firma’s (tot 21u) in deze functie situeert zich vooral in de namiddag en avond. Je bent bereid om in de avonduren telefonisch bereikbaar te zijn en oplossingen te bieden voor problemen die zich dan voordoen. Bij afwezigheid van de collega neem je haar ochtendploeg mee over, en visa versa. Jullie houden elkaar op de hoogte van belangrijke informatie.

Voorwaarden

Je bent in het bezit van een rijbewijs B. Je beschikt minstens over 2 jaar relevante ervaring en een zeer goede Nederlandse kennis. Er zijn geen diplomavereisten.

Ons aanbod

  • Brutomaandloon tussen D4-D5 (minimum € 2.930,32 – maximum € 4.126,72)
  • Contract van onbepaalde duur
  • Je relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige komt maximaal in aanmerking.

Jouw loonpakket wordt aangevuld met de volgende voordelen:

  • Eindejaarstoelage en vakantiegeld
  • Tweede pensioenpijler
  • Maaltijdcheques van € 7,5 per gewerkte dag
  • Ecocheques
  • Een tijdsonafhankelijk uurrooster
  • Hybride werken met extra vergoeding
  • Fietsvergoeding, ook voor e-bikes en pedelecs
  • Terugbetaling van het openbaar vervoer
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen door tal van opleidingen
  • GSD-V Pluspas
  • Minimum 30 verlofdagen per jaar

Daarnaast ben je een maatschappelijke meerwaarde in een groeiende en boeiende gemeente.

Procedure

De procedure verloopt als volgt:

  1. E-assessment (PPA-gedragsprofiel), deze is niet eliminerend voor de selectie. De kandidaten leggen deze af ter voorbereiding van het selectiegesprek.
  2. Inhoudelijke case (/50) – kandidaten krijgen een inhoudelijke case die ze voor het selectiegesprek, kunnen voorbereiden. Tijdens het selectiegesprek wordt hier dieper op ingegaan.
  3. Selectiegesprek (/50) – 20/11/2024 (en/of 19, 21 en 22/11/2024 afhankelijk van het aantal kandidaten en beschikbaarheden van de juryleden)
  4. Assessments via een extern bureau.

Kandidaten worden beoordeeld met een totaalscore op 100, en een score op 50 per onderdeel. Vanaf 50/100 zijn ze geslaagd. Kandidaten dienen voor elk onderdeel te slagen, tenzij het onderdeel niet-eliminerend is.

Heb je een beperking en kunnen wij voor een redelijke aanpassing zorgen? Aarzel niet en geef ons een seintje.

Wij werven aan op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender, origine of handicap. Twijfel jij nog aan je kansen? Dan moedigen we jou toch aan om je kandidaat te stellen.

Meer info

Solliciteer ten laatste op 01/11/2024.

Bezorg ons je cv, je motivatiebrief en een kopie van je diploma via het sollicitatieformulier. Onvolledige of laattijdige sollicitaties worden niet aanvaard.