Teamverantwoordelijke Oriëntatieteam Sociaal Huis

onbepaalde duur | voltijds | niveau A1a-A2a

Het oriëntatieteam binnen het Sociaal Huis staat specifiek in voor een kwalitatieve sociale dienst- en hulpverlening. De focus van het team ligt op het realiseren van een aanbod dat erg breed is, afhankelijk van een veranderende omgeving, en behelst o.a. informatieve en administratieve aspecten, financiële hulpverlening, rechtenverkenning, begeleidingswerk, gericht doorverwijzen… waarbij diverse instrumenten worden ingezet.

Taken

Als teamverantwoordelijke sta je als leidinggevende in voor de dagelijkse werking en kwalitatieve dienstverlening samen met jouw team. Je hebt oog voor vernieuwing en bent in staat deze vernieuwing te implementeren in de werking.

Daarnaast realiseer je een sterke samenwerking met andere organisaties, en speel je een actieve rol in het opbouwen van netwerken en samenwerkingsverbanden, die mee vorm geven aan de verbeteringen in het welzijnslandschap. 

Je werkt nauw samen met de andere verantwoordelijken van de cluster voor de uitbouw van ons Sociaal Huis, zodat onze inwoners kunnen rekenen op een toegankelijke en kwalitatieve dienstverlening.  

De teamverantwoordelijke beschikt daarvoor over leidinggevende en organisatorische vaardigheden, kan een (lange termijn-)visie ontwikkelen, en is sterk in samenwerken, zowel intern als extern.

Verwachtingen

Jij bent als teamverantwoordelijke een peoplemanager die makkelijk kan wisselen van leiderschapsstijl. Jij hebt een duidelijke visie en geeft richting, je weet hoe je medewerkers te ondersteunen en te coachen in hun dagelijkse werking en ook in veranderingstrajecten.
Uitbouwen van samenwerkingsverbanden en creëren van een waardevol netwerk vormen voor jou geen probleem.

Voorwaarden

Je bent in het bezit van:

  • een masterdiploma, ofwel een diploma van het universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs én twee jaar relevante ervaring.
    of
  • een bachelordiploma, ofwel diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs én met minimum 2 jaar relevante ervaring.

Aanbod

Wij bieden jou een contractuele functie van onbepaalde duur. Een brutomaandloon tussen € 3.788,61 en € 6.276,78 (niveau A1a-A2a). Conform de bepalingen in de rechtspositieregeling wordt anciënniteit opgebouwd bij een andere overheid in aanmerking genomen. Je relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige komt eveneens maximaal in aanmerking.

We leggen een wervingsreserve aan van een jaar, maar we doen op korte termijn één invulling.

Jouw loonpakket wordt aangevuld met de volgende voordelen:

  • Eindejaarstoelage en vakantiegeld
  • Tweede pensioenpijler
  • Maaltijdcheques van €7,5 per gewerkte dag
  • Ecocheques
  • Een tijdsonafhankelijk uurrooster
  • Hybride werken met extra vergoeding
  • Fietsvergoeding, ook voor e-bikes en pedelecs
  • Fietslease
  • Terugbetaling van het openbaar vervoer
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen door tal van opleidingen
  • Gratis hospitalisatieverzekering met voordelig tarief voor je gezin
  • GSD-V Pluspas
  • Minimum 30 verlofdagen per jaar
  • Laptop en gsm

Daarnaast ben je een maatschappelijke meerwaarde in een groeiende en boeiende gemeente.

Selectieprocedure

De selectieprocedure is als volgt opgebouwd:

  • E-assessment als ondersteunende selectietechniek
  • Voorbereidende casus - 50 ptn
  • Selectiegesprek - 50 ptn
  • Assessment Center

Kandidaten met een bachelordiploma dienen voorafgaand te slagen voor een capaciteits- of niveautest. 

Volgende data werden alvast gereserveerd voor de examenprocedure: dinsdag 12 en woensdag 13 november 2024. De datum van het Assessment Center wordt in samenspraak vastgelegd.

Wij werven aan op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender, origine of handicap. Twijfel jij nog aan je kansen? Dan moedigen we jou toch aan om je kandidaat te stellen.

Heb je een beperking en kunnen wij voor een redelijke aanpassing zorgen? Aarzel niet en geef ons een seintje.

Meer info

Een vacaturetekst zegt niet alles. Dus ga zeker eens door onze website, volgende pagina’s geven je alvast meer informatie:


En aarzel zeker niet om contact op te nemen als je nog vragen hebt over deze vacature.                                                          

Solliciteer ten laatste op 4 november 2024. Bezorg ons je cv en je motivatiebrief via het sollicitatieformulier. Onvolledige of laattijdige sollicitaties worden niet aanvaard.

De volledige functiebeschrijving kan worden opgevraagd bij het team personeel & HR, personeel@heusden-zolder.be.